Ellie uppdaterar

Hejsan
-
Efter att jag har gått in på den här bloggen allt för många gånger och det inte har skett någon skillnad har jag, Ellie (Awesome I) bestämt mig för att uppdatera. Jag funderade länge på om jag skulle göra detta utan att fråga men vågade inte riktigt göra detta. Så nu med Awesome II's tillåtelse tänker jag skriva ett inlägg om hur hennes liv är just nu!
För er som tänker tanken så har jag också insett att jag har blivit en bloggnörd eftersom jag kollar om det har skett någon uppdatering här väldigt många gånger per dag, men eftersom du läser det här nu så är du också en liten nörd. Jag bjuder på den i alla fall, förhoppningsvis gör du samma.
-
Skolan har börjat igen, inte något som vi är glada för men vi hade ändå ett bra lov. Cicci har sin mormor på besök vilket har gjort henne väldigt glad. Det var väldigt kul (även för mig) att höra lite skånska i lägenheten. Under lovet har det blivit massor av plugg och en hel del trevligheter med awesome och bästliga människor.
-
I veckan får vi se vad Cicci hittar på, har inte fullständig kontroll över det men kan gissa att det är lite plugg och sen en hel del spelande av knaster. Cicci kommer kanske få besök av mig även om hon inte vet om det ännu.. Detta får vi dock se. Jag är inte allt för bra på svensklitteraturhistoria så jag kan inte riktigt hjälpa henne att plugga men jag kan alltid rädda henne från något situation som kan uppstå i lägenheten..
Nu har jag fått skriva av mig lite och jag är fullt medveten om att meningen med inlägget försvann när jag nu upptäckte att hon redan har uppdaterat idag men återigen jag bjuder på det :D
-
Puss /Ellie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0