Half-life.

Hej igen!

Just nu sitter jag (återigen) och kollar på medan David spelar.. Fast denna gång är det, som rubriken kanske avslöjar, Half-life som gäller. Faktiskt underhållande, även om du kanske tycker att det är konstigt. :)

Blir till att sova hos honom idag så man har närmare till jobbet i morgon! Mysig värre och ikväll blir det till att kolla på Unthinkable som verkar vara en riktigt bra film. Får inte somna för tidigt (eller försent) dock, blir alldeles för trött av att sova så mycket som jag gjort de senaste dagarna.


Bara för jag har världens sötaste kille! ;)


Hmm, nu ska jag försöka slita David från spelet så vi kan starta filmen. Kommer nog inte lyckas tyvärr, han är ju på sista bossen.. Kanske är lite elakt att försöka få honom att stänga ner det?
Kanske skriver ett inlägg senare om huruvida jag lyckades eller inte! Ciao.

Kommentarer
Postat av: David

Du är för söt! <3

2010-06-07 @ 11:16:04
Postat av: Cicci

<3

2010-06-07 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0