Finally friday!

God(?)morgon.

Min dag har inte börjat strålande om man säger som så. Först vaknade jag. Sedan insåg jag hur otroligt trött jag var. Efter det slog jag i lilltån och fick lust att sätta mig på golvet och bara sitta där och se patetisk ut. Istället tog jag dock tag i mitt beteende och borstade tänderna.
Samtidigt som jag gjorde detta hörde jag att mamma svor till ifrån varadagsrummet. Hon hade glömt att påminna mig igår kväll om att jag var tvungen att skriva ett CV och lämna in på Ica Maxi, idag, om jag skulle ha någon chans alls till att få det där jobbet. Då var klockan kvart över sju och jag skulle gå till bussen typ precis då. Fan i helvetes jäveljävel tänkte jag på ett ungefär.

Men så beslutade jag mig för att jag verkligen behöver det där jobbet och att jag verkligen behöver pengar. Alltså satte jag mig duktigt framför datorn och började skriva ihop ett CV som förmodlogen ingen hade varit vidare nöjd med. Det bjuder jag dock på! Nu håller jag bara fingrar och tår korsade för att det ska räcka.

Missade som sagt min buss ganska brutalt, även bussen som gick efter min buss, samt bussen som gick efter bussen som gick efter min buss. Sug på den meningen.

Nu har jag bestämt mig för att jag ska ta bussen som går 08:57, missar hela första lektionen, vi skulle nog bara kolla på en konstig tysk film (som jag sett förut) ändå. Så jag missar inte överdrivet mycket! Tack och lov.

Funderar på att äta frukost. Låter ganska lockande faktiskt.. Jag kör nog på det! Hoppas er dag började bättre än vad min gjorde. Jag tänker i alla fall se till att min slutar på topp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0