Nu är det dags för fredagsmys!

Hejsan.

Helgen började tidigt då jag var "ledig" idag. Projektarbetsdagar är najs. Har inte pluggat allt för mycket under dagen dock, gjort lite på engelskan och lite på tyskan. Tyvärr är det jäkligt svårt att plugga på tyska och engelska samtidigt, man blir helt fucked up i hjärnan och efter ett tag är språket som kommer ut inte likt något som man kan bli betygsatt på överhuvudtaget.

Ikväll blir det till att kolla på film och ta det lugnt. Eventuellt kommer David hit och då ska vi kolla på Bourne - Ultimatum, eller vad den nu heter.. ^^ Blir säkert trevligt. :)

I morgon blir det filmkväll och vi ska fira att Anton blir 19 på tisdag! Kommer också att bli riktigt skoj.

Söndagen kommer inte vara allt för rolig för min del, då jag verkligen kommer att behöva plugga på framför allt engelskan om jag inte ska skämma ut mig totalt på tisdag! Muntliga redovisningar.. Yay.


- Säg aldrig nej, säg kanske, kanske, kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0