Prima skinka, japp japp!

Hej igen!

Har precis varit ute och gått i två (!) timmar, vilket var galet-mega-super skönt! Blev en riktigt lång runda och jag pratade i telefon med Ellie fram till det att min mobil nästan dog. Det var najs, var inte lika ensamt att gå då! Första dagen av duktigheter är alltså avklarad. Jag har dock en liten dispens mot sötsaker då jag är i den delen av månaden där sötsaker behövs! Har inte ätit så mycket onyttigt idag ändå, men om jag hade gjort det hade det varit lugnt! (a)

I morgon börjar man åtta och slutar halv tio, inte den mest ansträngande dagen på året om man säger som så. Efter det ska jag plugga lite tyska med Michal och sedan blir det till att träffa Jonas en stund! :)

Nu ska jag dricka en kopp te och göra klart lite läxor, sen ska jag krypa ner i sängen (med dubbla täcken) och kolla på en mysig film tror jag!


- Jag är glad tack vare dig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0