Shiny Happy People!

God kväll.

Hade som sagt tråkigt i skolan tidigare idag (a)


Är väldigt glad just nu. Mycket tack vare min mysiga fruga! Blev sjukt glad av att prata lite med henne på msn måste jag säga. Härligt att vara väldigt glad vid den här tiden när dagen i övrigt varit ganska seg.

Ska snart försöka gå och lägga mig, kommer nog inte somna på några timmar dock. Inte på grund av tankar idag utan för att jag total däckade efter skolan och sov fram till 21. Smart.
Kommer förmodligen starta en film och hoppas att den är så tråkigt att jag somnar av tristess!

Anyways. Hoppas er dag slutade lika bra som min och att ni vaknar med ett leende på läpparna, som jag tror att jag kommer att göra! Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0