Från och med du.

Hej åter igen!

Biljarden gick bättre än förväntat och det var helt galet superduperkul! Jag medger att jag är allt i från bra på det med de gånger man lyckades med precis det skottet man tänkt sig, då kändes det gött!

Tiden i Karlstad har gått väldigt fort och att åka hem i morgon kommer att bli lagom segt.. Inte jättesugen på att jobba på måndag som jag misstänker att jag kommer att göra. Ska ringa in till jobbet i morgon och kolla. Dock behöver jag jobba så mycket som möjligt nu de sista dagarna i november så att jag inte blir helt utan pengar när decemberlönen kommer.

Förhoppningsvis får jag många tider och det jämnar ut sig med de dagar jag tagit ledigt! Har jag tur får jag en sexdagars-arbetsvecka (har ingen aning om hur man skriver det/de ordet/orden?(och kommer nog aldrig hoppas på en sådan arbetsvecka igen))

Snart är det sovdags, men först ska jag ligga och läsa lite och bara koppla av! Får tänka på det positiva med att komma hem och fundera på när jag får tillfälle att träffa Ellie igen! Kommer bli bra det här känner jag. Nattinatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0