Living the dream, typ..

Hej!

Det är synd att inte jag är fett rik. Hade jag varit det hade jag flyttat hemifrån för längesedan. Haha. Kanske inte, men inom en snar framtid! Det är hur gött som helst att inte ha några krav från någon annan än sig själv, inga alltså..

DOCK har min farmor ingen diskmaskin OCH man kan inte bada i hennes badkar, för avloppet svämmar över när man tömmer ut vattnet. (Det fick jag erfara igår) Så snabba duschar är vad som gäller i tre veckor framöver.. Wohoo.

Farmor sa att jag inte behövde städa något, men med tanke på hur det ser ut redan nu, efter tre dagar, kommer jag definitivt behöva städa om jag ska våga ge tillbaka lägenheten!

Det ligger tre stora kexchoklad och retar mig med.. Borde inte trycka i mig dem nu, men de ser så goda ut! What to do?! Kommer nog äta upp en av dem i kväll i alla fall.. Förtjänar jag efter jobbet! Haha, problem solved.

Usch och ve. Dags att hoppa in i duschen nu. Jobbet väntar om några timmar.. Lika bra att vara färdig i tid! Puss.


- Tjock och glad, kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0