Kappan efter vinden.

Hej!

Ska väldigt, väldigt snart sova. Jobbade stängning idag och börjar halv tio i morgon. Blir alltid extra seg då.

Har fått mitt nya schema på jobbet nu och det är väl sådär. Får se hur det blir efter nyår, men får jag inte mer tider kommer jag vara tvungen att söka jobb någon annanstans. Lite tråkigt då jag faktiskt trivs på mitt jobb. Men men. Inte mycket man kan göra. Får se hur allting artar sig helt enkelt. Har liksom inte råd att flytta hemifrån om jag inte får ut tillräckligt med pengar varje månad..

Förhoppningsvis så ordnar allt sig. Tänker försöka vara positiv även om det är lite motigt just nu. Har fortfarande ont i halsen så måste till läkaren i morgon. Trodde det skulle bli bra av sig själv, men för tillfället är det riktig illa. Alltså blir det att sticka tll doktorn i morgon efter jobbet. Jippie.

NÄ. Eftersom jag inte har något roligt att skriva om lägger jag ner verksamheten för dagen och går och lägger mig istället. Natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0