Bad news never had good timing..

Hej!

Haft en riktigt mysig dag idag. Skulle varit ledig men jobbet ringde åtta i morse och jag kunde inte tacka nej till pengarna.. Hann dock inte sova allt för många timmar natten till idag, så ska nog snart bädda ner mig och försöka ta igen lite! Sa till att jag kan jobba i morgon och på torsdag med om det skulle behövas. Alltså bäst att försöka sova när man kan, om man inte hittar på något roligare vill säga! :)

I lördags var det ju maskerad, har tyvärr bara lite bilder från när Britta, Emelie och jag gjorde oss i ordning hos Emelies mormor. Blev i alla fall en riktigt bra kväll och jag bara längtar till jag får parta med mina tjejer igen! Så sjukt goa är de. Dessutom är det bra träning för magen att skratta så mycket som vi gör. Träffade dessutom två nya pinglor, som jag hoppas joinar oss i framtiden! Åh, love life.

Väldigt bra helg på alla sätt och vis. Sömn är överskattat (eller nä, fast jo, om det finns roligare saker att syssla med). Haha.

Aja, här är bilderna.


Fan vad heta vi var..

Sitter och youtubear lite, har typ tio olika låtar som går om och om igen.. Älskart.


Typ den här..


Och den här. Jag mår riktigt bra idag typ lyckorus-glad. Ifall du ville veta. Annars vet du det nu ändå! Om en vecka åker jag och min darling Britta till Egypten.. Det är EN av anledningarna till att jag är glad, sen är jag omgiven om folk som får mig att le hela tiden med.. Och ler man även när man inte ÄR glad så BLIR man det! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0