Stel som en pinne..

Hellu.

Ligger i sängen och försöker att röra mig så lite som möjligt.. Tränade fotboll med jobbet igår och träningsvärken är inte rolig nu. Riktigt seg och öm i benen. Hjälpte inte att stretcha och hålla igång på jobbet hela dagen idag, inte konstigt då jag är ungefär lika vältränad som en död råtta. Skönt att träna i vilket fall som helst, så är redan sugen på nästa träning.

I morgon är enda lediga dagen den här veckan. Känns helt okej med tanke på att det inte var allt för mycket jobb förra veckan. I morgon blir det att åka in till stan och fika med Madde (<3) och snacka om allt som hänt under de 100 år sedan vi sågs sist! Kommer bli mys.

Har egentligen ingenting att skriva om, som vanligt. Är bara väldigt rastlös. Ska försöka gå och lägga mig innan tolv idag, då det blev lite sent igår natt. Britta nanade här efter vi tränat och vi såg på Immortals. Alltid lika roligt att se på film med en massa snygg män i.

Nä. Nu orkar jag inte ens skriva om tråkiga saker längre. Hämta lite fruktsallad och sedan göra sig i ordning för sängen! Natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0