One way, or another.

Hallå.

I morgon är jag ledig. Det ska bli soligt i morgon. Misstänker att jag kommer vara hög på livet i morgon. (Efter tvätten är klar).. Misstänker även att jag kommer bli sjukt ledsen om det nu faktiskt inte blir fint väder i morgon.

MEN. Jag är ledig på torsdag med, så har en andra chans till att kunna njuta av gött väder.

I alla fall. Borde egentligen vara ambitös och besöka optikern i morgon efter det att all tvätt är omhändertagen. Insett att det inte hade varit helt fel med glasögon vid vissa tillfällen. Om jag inte tar tag i det där blir det till att träna i stället. Mina axlar är lite mindre kaos än förut, så tänker ta i som fan på gymmet. Behöver faktiskt inte kunna röra mig på kvällen sen. Dega framför TVn låter najs.

Nä. Se lite serier och sedan sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0