Matkoma.

Herrejävlar.

Är så mätt så kan knappt sitta upprätt.. Blev värsta tjockismaten idag. Lax, potatismos, gräddsås, ugnsgrönsaker och champinjoner. Mängden grädde vågar jag inte skriva. Men satan i gatan vad gott det blev. :)

Ska snart göra i ordning mig lite smått, ska iväg och kolla på The Hunger Games med Michal! Äntligen får man se den filmen. Har till och med två sånnadärade gratisbiljetter jag kan använda mig av. Blir det billigt och bra. Precis som jag vill ha det.

Har egentligen inget vettigt att skriva. Försöker hela tiden göra något som gör att jag slipper tänka. Har läst ut tre böcker på tre dagar bland annat. Orkar inte tänka så mycket just nu helt enkelt. Kan jag göra en annan dag.

Aja. Göra sig i ordning och sedan dra in till stan! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0