OZ.

 
Goa tjejer. Bilder från i lördags innan vi gick ut! :)
 
Sara och jag hade planer på att tvätta idag. Jag gick ner för att boka tvättid vid halv tio i morse, men när vi sen kom ner vid elva igen fanns det ingen bokning!? Irriterande. Blev en tvättid på måndag istället..
 
Alltså är hela dagen fri fram till bion klockan sex. Inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på till dess. borde egentligen gå ut och ta diskberget som finns i köket, vilket inte är lockande alls. KAn ligga och läsa i en timme till innan jag börjar vara vuxen. Hehe.
 
Filmen Sara och jag ska se sen är Oz - the Great and Powerful. Är riktigt förväntansfull då James Franco är med! Gillar honom skarpt. Dessutom verkar filmen bra om man kollar trailern. 
 
Blablabla. Kör en uppdatering ikväll efter jag sett filmen. Har inget mer att komma med just nu.. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0