Va hände?

Hej!
 
Kom hem från stan vid halv åtta innan. Somnade klockan åtta och vaknade nu för en halvtimme sedan när Britta (<3) kom hem från sin träning! Mysigt att sambon äntligen är hemma från sin Tokyo-resa. :)
 
Känner mig ändå helt färdig i kroppen så ska försöka somna om igen. Klockan ringer nio för att jag ska hinna dra till gymmet innan jobbet i morgon. Kommer inte få tid till det förrän på måndag kväll sen.. 
 
 
Är en massa tråkiga pass kvar innan jag får en go ledighet! 
 
 
Blä. Massa stängningar kvar dessutom. Får försöka trycka in i skallen att det ger mer betalt för att mildra det lite. Just nu är jag bara gnällig. 
 
Nä. Äta en nattmacka sedan sova! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0